European Series

Hier kun je vragen stellen over vrijwel RC Laser onderwerpen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Taco NED01
Moderator

European Series

#1 Bericht door Taco NED01 » za feb 17 2018 0:05:00

Hallo Allen,

Vorig jaar bij de WK werd de optie gegeven om voor het Europees Kampioenschap een internationale serie te houden.
Nu komt de vraag vanuit onze oosterburen of wij hiervoor een wedstrijd zullen uitschrijven.

Dus wie heeft er belangstelling om een internationale wedstrijd te varen en wie kan helpen deze te organiseren.
D.w.z. ook helpen met de voorbereidingen dus vooraf en tijdens de wedstrijd.
Er moeten minimaal drie mensen zijn als commissie, en die dus ook in het voortraject er tijd en energie in willen steken.

Graag antwoord binnen DRIE weken.

Groet,
Taco NED01

keizer70

Re: European Series

#2 Bericht door keizer70 » zo feb 18 2018 8:27:13

Beste allemaal

Ik heb ook al 2 jaar geleden toen we een zomerwedstrijd aan het varen waren in Ouderkerk een voorstel gedaan om een ONK te organiseren. Ik heb mij toen aangeboden als wedstrijdleider voor dat eventuele weekend.Ik heb toen gezegd dat het zo snel mogelijk op het forum zou moeten te komen en staan ook op het internationale forum.
Toen vond iedereen het een goed idee, maar er is niks meer mee gedaan. Er daarna ook nooit meer een woord over gesproken tot op de dag van vandaag.

Ik zou zeggen prik een weekend (kijk ook ff naar de internationael kalenders van andere klasse) sla een datum vast en dan wil ik wel eventueel dat weekend gaan doen als wedstrijdleider.

Als we echt nog wat willen doen met de RCLaser moeten we anders gaan werken. Datums moeten ruim van te voren bekend zijn.
Want zondag om 0900 uur vragen via de app of er nog iemand komt varen werkt niet, ja als je op de Uiterweg woont wel ja.

Dus als we international maar ook nationaal meer willen gaan varen moeten we anders te werk gaan dat is mijn visie op het verhaal.

Cheers T K

Taco NED01
Moderator

#3 Bericht door Taco NED01 » di mar 20 2018 22:24:53

Allen,

Bij deze is er na een maand op het forum gestaan te hebben, v.w.b. ene internationale serie, dat er te weinig tot geen belangstelling voor is.
Met twee man voor een internationale race is wat weinig.
Erg jammer! Ik zal aan onze oosterburen laten weten dat wij hiervoor geen wedstrijd zullen gaan uitschrijven.
Zodat zij verder kunnen met de verdere planning voor het EK.

Taco NED01

Dirk

#4 Bericht door Dirk » wo mar 21 2018 22:20:23

Jammer, het was een goed idee.
Groeten
Dirk GER 11, 2.4 GHz

Plaats reactie