vaardagen friesland

Hier kun je vragen stellen over vrijwel RC Laser onderwerpen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
janco

vaardagen friesland

#1 Bericht door janco » do apr 19 2012 16:57:06

hallo ik heet jan en ben 62 jaar ik zoek een plek in friesland waar met de laser gevaren wordt ik wil graag wat ervaring opdoen ik heb met de saphir gezeilt maar is wat teveel gedoe met transport daarom deze oproep ik hoor graag wat er mogelijk is.

Peter NED53

Re: vaardagen friesland

#2 Bericht door Peter NED53 » do apr 19 2012 20:16:17

:D
Ha die Jan,
Leuk dat je ook wilt gaan varen met de RC laser.
In jouw omgeving zijn vast wel een aantal Rc lasers zeilers die jouw wat willen bijbrengen.

En wil je een keertje meevaren met de trainingen en/of wedstrijden met de RC laser club, je bent altijd welkom.
En leeftijd speelt geen rol, de jongste is 25 jaar en de oudste is 83 jaar en ook een ex saphir zeiler, dus??

groet,
Peter/Ned 63/Almere
De NED 63 heeft 2,4 GHZ

janco

#3 Bericht door janco » za apr 21 2012 10:59:12

hallo vaargasten zijn er helemaal geen laser vaardagen in friesland of hebben wij geen water genoeg in friesland

Taco NED01
Moderator

#4 Bericht door Taco NED01 » za apr 21 2012 11:28:15

Hallo Friesland!

Leuk ook weer eens iets uit het Noorden te vernemen.
We hebben in Friesland zeker een paar maal gevaren.

Er zijn genoeg boten in Friesland al weet ik niet of zij samen varen, als dat zo is dan melden zij dat niet hier.
Het is altijd mogelijk het lokaal op te zetten. RC-Laser zeilers in Aalsmeer zijn ook op die manier met twee boten begonnen; dat is nu een vaste locatie geworden waar veel gevaren wordt. Via het forum kan een oproep hiertoe worden gedaan of er kan een mail uit naar diverse bekende adressen van boot bezitters. Al hebben we niet van elke Laser het adres, maar proberen kan altijd. Eens moet de eerste er mee beginnen, zou leuk zijn!

Flevoland is ook een mooie optie; daar zitten ook een paar zeilers die in die regio varen.
We hebben het idee om binnenkort regiowedstrijden te houden; Friesland zou een regio kunnen zijn/worden.
Contact houden en proberen zou ik zeggen.

Met zeilersgroet,

Taco NED01

Plaats reactie