Gebruikers verwijderd

Een kleine inleiding over forum zaken.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
RCLASERNED
Site Admin

Gebruikers verwijderd

#1 Bericht door RCLASERNED » zo nov 26 2006 22:18:01

Beste collega's en forumbezoekers,

Zojuist heb ik twee gebruikers verwijderd. Een van de aspecten van een realtief vrij forum blijkt dat er personen zijn die zich registreren om bijvoorbeeld enkel en alleen reclame voor hun site te maken door de vermelding bij hun profiel.

Op zich is dit geen ramp maar zij hadden niets met de Laser van doen ook de interesse in de RC Laser of het zeilen in het algemeen was nog maar de vraag. Het bleek namelijk dat zij op heel veel andere uiteen lopende forums een registratie hadden lopen. Bovendien had de laatste een internetadres waar wij absoluut niets mee te maken willen hebben! (XXX)

In het korte bestaan van dit forum blijkt dat ook wij hier al last van hebben.

Deze medeling is gelijk een waarschuwing voor toekomstige klanten die dit willen proberen; het geeft geen zin, er is controle, je zal direct worden verwijderd.

Als dit vaker voorkomt dan zullen wij genoodzaakt zijn de registratie op het forum anders laten verlopen om onszelf en onze gebruikers te beschermen. Helaas voor de goede onder ons; men zal dan na registratie moeten wachten op goedkeuring.

Heeft u goede bedoelingen dan hoeft u zich niet aangeproken te voelen en bent u uiteraard van harte welkom op ons forum!
Taco Faber
Initiatiefnemer RC Laser Nederland
RC Laser NED 01

RCLASERNED
Site Admin

Aanpassing registratie

#2 Bericht door RCLASERNED » wo dec 6 2006 14:19:14

Beste zeilers en andere bezoekers,

Het is zo ver, opnieuw heb ik een gebruiker moeten verwijderen die niets met de RC Laser te maken heeft maar wel met de commercieel en/of anders getinte berichten waar we allemaal wel eens last van kunnen hebben. Iedereen weet waarover het gaat.

Omdat ik op sommige forums (m.n de vrije) de gebruikerslijst eens heb bekeken en ook daar deze lieden tegekwam, heb ik moeten besluiten om de registratie te veranderen. Dit om de zuiverheid van ons forum te waarborgen en misbruik zoveel mogelijk uit te sluiten.

De activering ligt nu bij ons; dat wil zeggen dat na aanmelding eerst bekeken zal worden om wat voor aanmelding het gaat; hierna volgt wel of geen activering van het account.

Onze excuses voor het ongemak.
Taco Faber
Initiatiefnemer RC Laser Nederland
RC Laser NED 01

Plaats reactie